fredag 30 oktober 2009

Jag reser hem!

Nu har jag bestämt mig! Jag reser hem!

Jag har varit ute och rest under 12 veckor och det känns som om jag har svårt att ta in mer. Jag behöver komma hem och träffa familjen och vila upp mig.

Sen är det bara att börja jobba igen för att spara ihop till nästa resa. Jag är redan igång och planerar inför den!

I morgon flyger jag härifrån Luang Prabang till Bangkok och på tisdag sitter jag på planet hem. Mellanlandningar blir i Abu Dhabi och Frankfurt.

Jag längar hem!

4 kommentarer:

  1. Välkommen hem.
    /Thomas

    SvaraRadera
  2. Det ska bli härligt att träffa dig igen...

    Du kan vila upp dig hos mig...

    SvaraRadera
  3. Lena

    Varmt välkommen hem
    Ska bli jättekul att träffa dig igen
    Pappa o Mamma

    SvaraRadera
  4. Det ska bli roligt att träffa er också!

    TAck Lisa, några dagar gör jag gärna det.

    SvaraRadera